مصاحبه آرشیو خبر ها
فقط چند ثانیه تا حذف بایرن فاصله داشتیم...

فقط چند ثانیه تا حذف بایرن فاصله داشتیم...

نمایش پائولو دیبالا بازیکن آرژانتینی تیم یوونتوس در دیدار مقابل ساسولو بسیار دیدنی بود و او با وجود عدم گلزنی، تاثیر زیادی در حرکات یووه داشت و به یکی از برترین بازیکنان تیم یوونتوس در این میدان تبدیل شد.

 

او در مصاحبه ای شرکت کرد و گفت:

 

مربی از من خواسته تا نزدیک به هافبک ها بازی کنم و به بازیکنانی که توپ را در اختیار دارند کمک کنم. من این پست را دوست دارم چون کیفیت تیم بالاست و به راحتی می توان پاس های یک ― دو ارسال کرد. ما سعی می کنیم پاس های خود را تقویت کنیم و بازیکنان فوق العاده عالی از نظر تکنیکی داریم که باید بهترین استفاده را از آن داشته باشیم.

 

او به هموطن خود اشاره کرد:

 

من به خوبی با هیگواین کنار آمدم و با توجه به حرکت های او، بازی کردن در کنارش کار راحتی است. من فکر می کنم هر دو نفر ما می توانیم در کنار ماریو مانزوکیچ هم بازی کنیم، و همان طور که بعد از بازی با اسپانیول گفتم، این تصمیم به عهده مربی است. ما در سیستم 2‐5‐3 جا افتاده ایم ولی می توانیم هر زمانی آن را تغییر دهیم.

 

دیبالا افزود:

 

مربی به ما گفته از همان اول بازی با تمام قدرت به حریف فشار وارد کنیم، در برابر ساسولو در مقطعی تنبل شدیم و گلی خوردیم که می توانستیم از آن جلوگیری کنیم. با نتیجه 3‐0 باید شرایط آسان تر شود و این چیزی است که باید روی آن کار کنیم.

 

لیگ قهرمانان اروپا:

 

من بی صبرانه منتظر بازی در لیگ قهرمانان هستم. من فکر می کنم تیم ما در سطحی برابر با بهترین باشگاه های اروپا قرار دارد، همان طور که سال قبل نیز چنین عقیده ای داشتم. فصل پیش فقط چند ثانیه تا حذف بایرن فاصله داشتیم. بازیکنانی در این فصل خریداری کرده ایم که از نظر تکنیکی و تاکتیکی همه را تحت تاثیر قرار داده اند، پس با یک ذهنیت درست می توانیم پیش برویم. فصل پیش شکست در برابر سویا باعث شد صدر جدول را از دست بدهیم، که به نظر من شایسته صدرنشینی بودیم.

 

ستاره ی یووه در پایان گفت:

 

اما حالا باید آن را فراموش کرده و به یاد بیاوریم آنها را در تورین 2‐0 شکست دادیم، ما مهاجمان فوق العاده ای داریم که می توانند به اسپانیایی ها ضربه بزنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: